Op weg naar huis

3 augustus 2012 - Weston Turville, Verenigd Koninkrijk

Vandaag stond een lange rit op het programma. We reden door het berglandschap van Snowdonia Noord Wales uit, richting Shrewsbury, gelegen in Shropshire, Dit pittoresk stadje met middeleeuwse vakwerkhuisjes is de geboortestad van Darwin. In het mooie park waren de voorbereidingen voor de jaarlijkse beroemde Shrewsbury Flowershow, die altijd uitgebreid aan bod komt op de BBC, al volop aan de gang.

In de buurt van Birmingham was er wat file maar voor de rest is de rit zeer vlot verlopen. We logeren in een mooie Lodge gelegen achter een grote Inn, The Five Bells, een hele verademing na onze ervaring gisteren.

Morgen voert het begin van de rit langs dorpjes die gediend hebben als setting voor de serie Midsommer Murders en zelfs The Vicar of Dibley.

Als alles vlot verloopt, komen we om kwart na zeven aan in Calais en zijn we weeer in ons vertrouwd Mortsel voor 11 uur 's avonds. Het was een fantastische reis!

xxx

Jan en Myriam

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo:
    3 augustus 2012
    Veilige terugreis.
  2. Jeannine Ceulemans:
    7 augustus 2012
    Misschien wat laat om nog een reactie te plaatsen? Ik doe het toch maar... 'k Heb net de vijf laatste verhalen gelezen, en het was alweer smullen, figuurlijk voor mij, en ook letterlijk voor jullie! Wat een fantastische trip hebben jullie gemaakt! Hasta pronto.
    Jeannine
  3. Marleen De Sloovere:
    7 augustus 2012
    Toffe reisverslagen. Ik heb er elke dag van genoten en prachtige foto's daarbij gekregen ! Veilig thuis ! Groetjes, Marleen.
  4. Haegdorens Daniel:
    11 augustus 2012
    Dag Myriam en Jan, Geweldig mooie foto's en ziet er in Ierland heel ontspannen uit . Tot binnenkort da babbelen we even bij.
    Daniel&Hilde
    PS : De texten van Myriam zijn trouwens ook heel leuk om te lezen.